22 januari 2008

Ett helgnöje

Nu till helgen åker jag till Göteborg. Enkom för att det är Filmfestival. Och på filmfestivalen ska en viss Gael Garcia Bernal medverka. Han kommer vara Dj på invigningsfesten, hans regidebut kommer visas och han ska hålla en masterclass(vad nu det är) om sin karriär.

Jag åker alltså till Göteborg för att titta på en vacker man. Grundattraktionen är höjd till skyarna av hans skådespelarinsatser. Jag kan, som vilket fan som helst, inte skilja mellan personen och rollen.
Förhoppingsvis är hans film bra, annars kommer jag bli besviken och han kan komma att förpassas till, om inte Bert Karlssons, så i alla fall Per Nuders attraktionsgrad.
Skulle den å andra sidan rent av vara intressant och emotionsväckande är det mycket möjligt att jag får ett eget kapitel i nästa upplaga av "Fans".

Jag har bildgooglat åt er, bara att klicka.

4 kommentarer:

  1. Anonym1/22/2008

    åhååå vad jag längtar till på fredagen nu!

    SvaraRadera
  2. Jaa! Det kommer bli sjukt kul! och lite nervöst, heh..

    SvaraRadera
  3. Han är snygg och BRA. Jag älskar "science of sleep"! Hoppas hans film är bra. Jag är avis.

    SvaraRadera
  4. Ja! Visst är han fantastisk! Jag är helt såld.
    Återkommer med rapport!

    SvaraRadera