16 januari 2008

Come on vintern!

Och så var mössan färdig också! Fast virkad. Och totalt improviserad. Det stör mig lite att jag aldrig kommer kunna göra om den lika bra. Som tur är gillar jag grönt.
Och så lugg också ja. En luttrad vän påpekade för mig att jag snackat om att klippa lugg i 1,5 år. Hur feg som helst får man ju inte vara.

Vill man ha tag i frimärken i den här stan får man gå till videobutiken. Betalar man med kort får man se ett litet skådespel. Man får tillbaka leg och kort så fort kortet är draget. Killen slänger upp slippen på disken och tecknar ner hela ens personnummer ur minnet. Sen flinar han lite och lägger huvudet på sned.
Lite impad är jag, men jag ser honom mer som rainman. Mest för att han har öronlappsmössa på sig inomhus hela dagarna.

4 kommentarer:

  1. Anonym1/17/2008

    äntligen en ansiktsbild! Vad fin du är! Lugg är snyggt - med den där mössan super!
    Du ser att att plugga nåt riktigt intellektuellt och tufft. Hmmm -är det inte dags för en till ledtråd snart. Den förra gav inte så mkt...
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jo, det känns bra.

    Gav den förra inte så mycket? Men.. jo
    Det kommer ska du se.
    kram!

    SvaraRadera
  3. Snygga du!

    Och sticka.. du är duktig. Jag vill lära mig! Jättefint.. älskar färgen på garnet.

    SvaraRadera
  4. Tack! Det är himla kul, men lite svårt att få jämnt när man är ovan. Mitt amatörtips är att köra med luddigt garn, tycker det verkar som att det ser jämnare ut då.

    SvaraRadera