21 november 2007

Tack för påringningen!

Härom natten drömde jag att Lars Demian ringde till mig. Jag minns inte vad vi pratade om och eftersom jag bara känner karln till namnet bestämde jag mig för att kolla upp honom.

Och jag tror tamejfan jag gillar det. Jag har alltid varit en sucker för t ex Fred Åkerström och Hasse Alfredsson. Herr Demian överlappar åt alla håll och slänger in en del jazz/bluesgångar här och var.

Dessutom har han varit gift med Ika i Rutan och skrivit hennes signaturmelodier. Bara det.

Kolla in honom.

5 kommentarer:

  1. Har man varit gift med Ika Nord har man inga brister.

    SvaraRadera
  2. Nej, eller så spelar de ingen roll för man har ju varit gift med Ika Nord.
    Det var sant också, den delen hade jag inte drömt.

    SvaraRadera
  3. Haha.. är det sant!

    SvaraRadera
  4. http://www.youtube.com/watch?v=p3We9p4QdvY

    SvaraRadera
  5. Oh yes, allt enligt Wikipedia. Och den sidan innehar ju den ultimata sanningen som vi alla vet..

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Lars_Demian

    SvaraRadera