06 november 2007

Novemberregn

Jag har fått bostad fixad till våren. Andra hand och visserligen som resultat av att min bästa vän flyttar till Gbg, men ändå. En riktig etta med badkar och balkong. Bostadsrätt, dvs inte studenthem(förhoppningsvis lugnt)! Ganska nära centrum, bara 3000kr. I den kan jag nog ta nya tag inför nästa högskoleprov, så tar jag Gbg till hösten istället. Känns väldigt skönt!

Det är skönt att en av exets bröder är en vän till mig. Idag fick jag en heads up på sms. Han kommer hit. Kanske är han redan här. Två av hans bröder bor här så särskilt konstigt är det väl inte. Fast jag tycker ju att han kunde hålla sig undan ett tag. Låta mig ha min stad i fred.
Jag och min vän bodde i samma korridor i våras, alla mina vänner där vet ju om vad som hänt. Därmed tror jag att han kommer bo hos lillebrorsan för att slippa onda blickar. Lillebrorsan bor bara några kvarter från mig. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar