02 april 2008

Saker jag gjort utöver "att göra-listan"

  • Ätit prinsesstårta till frukost
  • Fått stryk i Fussball efter att ha hetsat om mina skills
  • Hört en 16-årig singer/songwritertjej spela, så fantastisk så jag ångrar alla mina livsval och önskar att jag börjat spela gitarr istället
  • Våffelbrunchat och pratat politik
  • Ökat antalet pennor i Fyrisån med 2 stycken
  • Blivit grymt inspirerad och intresserad av ett seminarie om interkulturell kommunikation, migration och patriarkal familjestruktur
  • Ätit blåbärspaj och gråtit
  • Suttit i solen på balkongen och pluggat, önskat att grannen ovanpå kunde snyta sig nån gång
  • Fått ett vackert sms från en vän om att han blir glad när han ser mig och att jag sprider ljus
  • Sett "Tjuven" på Uppsala Stadsteater. De första fem minuterna var plågsamt dåliga, resten var plågsamt bra. Första gången jag gråtit på teater. Tror jag.

fortsättning följer, hetspluggandet likaså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar