17 april 2007

Jo, jag är på väg tillbaka!

Det har väl märkts att jag inte har haft så mycket att säga på sistone. Jag har varit stressad rent generellt. Över omställningen att plötsligt plugga och ha väldigt mycket mindre pengar än när jag jobbade. Över att behöva plugga på grejer som jag har läst för flera år sedan och inte har tenta-kvalité på i huvet. Svårt att sitta inne och plugga på nåt hjärnan tror att den kan när det är 20 grader precis utanför på gräsmattan..



Annars har jag upptäckt att det är riktigt fin akustik i tvättstugan, speciellt i torkrummet. Ibland hörde jag en manlig röst svara på mina arior. Eller så var det bara önsketänkande.

Hela dagen idag har jag haft Mikas Grace Kelly på hjärnan. Det är en utomordentligt fantastisk låt men till slut var jag tvungen att bli av med den.. Så jag bestämde mig för att återupptäcka Imogen Heap.

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!
    Mika är lovely. 8)

    SvaraRadera
  2. tack! ska träna på regelbundenheten nu..

    SvaraRadera