17 april 2007

Fattar du, de var STÖRST på åtti-talet!

Men vad är det för folk jag bor med egentligen?
Nyss kom en av de förbi och berättade exalterat att Style ska återförenas. De ska spela i en lokal 50 m från där vi bor på fredag.

Jag: va? vilka?
Hon: Vet du inte vilka det är?!! Det var de som gjorde Dover & Calais och Vill ha dig i mörkret hos mig. De var STÖRST AV ALLA på åtti-talet! Fattar du, de var STÖRST!
Jag: Jag trodde att Gyllene Tider gjorde den där Vill ha dig...
Hon: Näj! Det var Style! Först hette de free-style....blablabla...melodifestivalen...blabla(minns inte allt som sades, förf. anm.) Jag hade lätt gått om jag inte hade varit i fjällen då!
Jag: ...ok

6 kommentarer:

  1. Anonym4/18/2007

    jag motte den morka tjejmedlemmen pa gatan en gang nar jag var liten. det du!

    SvaraRadera
  2. Anonym4/20/2007

    sag att du lankat till min blogg. tack. jag ar smickrad.
    kram

    SvaraRadera
  3. Anonym4/20/2007

    Hmm. Jag har en kompis som ÄLSKADE dem. Hon blir fortfarande helt tårögd. tack och lov att jag kan kategorisera mig bland "människor som inte blir helt tårögda av kärleken till Style"...

    Kul att läsa din blogg, den var skojig =) och tack för att du tittade in till mig.

    SvaraRadera
  4. Anonym4/23/2007

    Jag älskade style! jag var kär i Tommy Ekman när jag var 6 år...

    SvaraRadera
  5. åsa: självklart, I like it!

    charlotte: ja, vi är välsignade du och jag. å andra sidan har vi nog en del andra skelett i musikgarderoben..

    josefin: ja, men det var ju lite gulligt. förutsatt att det har gått över..?

    SvaraRadera