04 april 2007

För jag drrrar nu

Imorgon bär det av hem till västkusten över helgen! Till det vatten man får kalla kanal, äntligen.
Det ska bli fint men samtidigt känns det skönt att snart få komma tillbaka hit igen. Nu är det ju här jag bor.

Påsken kommer bli härlig! Vi är några stycken som haft en socker-detox-pakt. Straffet om man fuskade var att de andra skulle få skicka ett sms till vem som helst i ens telefonbok. Sen skulle de ta bort sms-et ur utkorgen så enda sättet att få veta vad de skrivit och till vem skulle vara om personen i fråga hörde av sig.
Tiden för pakten går alltså ut när påsken börjar och än så länge har ingen knäckts. Men straffet är så hemskt så det vette fan om jag inte hade ljugit om jag hade fuskat..

Glad Påsk!

Är det förresten nån som har tänkt på att Fyrisån rinner helt fruktansvärt fort?
Jag får lite svindel varje gång jag går över.

2 kommentarer:

  1. Anonym4/17/2007

    nu far du blogga lite.
    / stress-asa

    SvaraRadera
  2. jo, jag håller med. jag ska.

    SvaraRadera