01 april 2007

En lycka kommer aldrig ensam

Ibland är det skönt att vara pank. Som nu. Jag skulle verkligen behöva en helkroppsspegel, har levt med bara badrumsspegeln i flera månader nu. Men fan, cykla ut till IKEA, dra runt där bland massa folk som verkar sätta ära i att gå ivägen för andra och sen cykla tillbaka med en två meter lång glasbit på pakethållaren? Skönt att ha en odiskutabel anledning att slippa.

Annars har det blivit mycket vin och härligheter vid kanalen(som tydligen är en å och kallar man den nåt annat blir man utskrattad) i solen nu senaste veckan. Det har grillats och umgåtts och museibesökts och liknat ett liv. Ett sånt som jag vill ha alltså.

För övrigt har jag romansat ner mig i en kompis bror. Kompisen har peppat och tyckt att det är en bra idé ("då blir vi släkt! svåger och svägerska! men tänk på att inte bli för nära med svärföräldrarna blablabla" inte för att jag hade hunnit så långt men det är ju härligt att nån tänker på framtiden)

2 kommentarer:

  1. Vår och vin och romanser och museer och grillar. Det kan inte bli bättre, bruden.

    SvaraRadera
  2. nej, så länge romansen blir som det är tänkt kan det nog inte det. en får hoppas..

    SvaraRadera