07 augusti 2007

Skralt utbud..

Näe, förlåt. Det blir ju inget skrivet! Jag är upptagen med att jobba, sola, älska och leva på andra sätt. Jag har skrivit dagbok så länge jag kan minnas och volymerna kommer tyvärr bara när jag är olycklig. Och det är jag tydligen inte nu.

Jag och killen lär känna varandra mer och mer. Vi är nog rätt lika ändå. T ex har vi svårt att erkänna att vi har fel.. (fast jag måste inflika att jag gjort STORA framsteg med det problemet sedan tonåren)
Sen sist har vi pussats och lagat musselsoppa, cyklat ut till en sjö och badat. Pussats. Tittat på utomhusfilm i en park. Pussats igen.

Annars agerade jag som en typisk dum nordbo igår när den första solen på länge visade sig. Jag tog tag i en kompis och drog ut till Saltholmen där jag spenderade flera timmar med näsan vänd mot solen. Man kunde ju tro att jag skulle ha lärt mig förra året när jag blev utskrattad überkräfta på Stenas personaldäck. Men det verkar aldrig fastna. Etyldemens nästa?

Imorrn ska jag på årskontroll efter ögonoperationen (det bästa beslutet i mitt liv). Den läkaren är så gullig! Jag fick en spontan kram när vi skulle säga hejdå i höstas efter alla kontroller.

Hoppas jag svalkat ner mig i huden till imorgon så jag kan dra ut och bränna på igen. Vore gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar