20 februari 2007

Den som söker skall finna

Med skrivkramp i högerhanden efter fem timmars pluggande sprang jag runt och letade efter det där obduktionsbordet. Det hade jag fått höra om när jag av nervositet snick-snackade med gynekologen.
På detta obduktionsbord hade de nämligen upptäckt nån typ av bi-bukspottkörtel, eller fan vet, när institutionen för medicin låg där min institution nu ligger.

Jag hittade inget obduktionsbord. Men jag hittade en mini-dator från 50-talet. Två meter hög och tre meter bred, snacka kompakt.

7 kommentarer:

  1. hehe... jag fattar inte, är det rebusar eller spökar min dator? Jag ser ingen text bara tusentals symboler. Ska det vara så? (Detta är fullt seriöst)

    SvaraRadera
  2. eh, det ska inte vara så, ska kolla upp problemet..

    SvaraRadera
  3. ok, har kollat allt jag kan komma på och det ser helt normalt ut från alla håll?
    funkar det bättre nu?

    SvaraRadera
  4. nej, fortfarande bara symboler. skumt. Prova med ett annat typsnitt.

    SvaraRadera
  5. jajjemen... å jag som skulle sova, nu måste jag läsa först :)

    SvaraRadera
  6. grymt! vad jag jobbat med detta..

    hehe, skumt att du ska läsa mina triviala texter såhär efter att jag tagit del av ditt personliga..
    men det kommer mer personligt när jag blivit varm i kläderna, måste lära mig själva bloggandet först.

    SvaraRadera
  7. Jag kan ingenting om bloggeri, det började med en text jag spydde ur mig text för mig själv>>mailade det till den som lockat fram det>>sen sa det bara pang, 2 dygn från det ena till det andra. Jag fattar inte att folk faktiskt läser det jag skriver, sen fattar jag inte att det är jag som skrivit det och faktiskt levt det. I'm an outsider ;)

    SvaraRadera