17 december 2007

Stämning på väg


Såhär såg det ut för nån dag sen i den lilla etta där jag numera bor. Det skulle komma folk på te så jag hade städat och pyntat lite. Det är mörkt med mening. Man måste ju se hur mysigt det är. Mot soffan och sovalkoven alltså.



Här är från sängen mot fönstret. Till vänster en tavla nästan fylld av bilder på mina vänner och familj. Ja, jag har blivit sjukt gråtmild under hösten. Jag var hos läkaren förra veckan och han frågade flera gånger rakt ut "varför gråter du?". När jag berättade om allt som hänt under hösten skrattade han gott. Då var det inte längre så konstigt.
Just det, jag ska på hjärtremiss på torsdag. Nåt knas är det.


Det här bilden visar in mot köket som kanske egentligen kvalificerar som kokvrå men i alla fall har ett litet fönster.
Jag gillar ljusslingan i växten. Och den känns lite töntig. Den är jag.

6 kommentarer:

  1. Men ÅH! Vad fint! Ser jättemysigt ut.

    Tack för att du delar med dig.

    Hoppas det inte är nåt farligt knas med nåt. Kram och god jul!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag trivs väldigt bra.

    Kram och God Jul du med!

    SvaraRadera
  3. Ja det var fint! Du verkar vaa bra på att skapa mys! S'ger som unatanten att jag hoppas innerligt att det inte är nåt knas.

    Knas är ju bara bra när det är i en sång av latin kings. Annars inte.

    Jättekram till dig fina Margherita! ja o gud jul så klart!

    SvaraRadera
  4. Tack Åsa!
    Haha, är knas ens bra då? Nej, det är säkert ingen fara. Måste bara kollas upp.

    Stor kram tillbaka! Och God Jul till Dig och Familjen!

    SvaraRadera